برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

نصیرزاده: در ورزشگاه آزادی به جای تبلیغات، رقص نور پخش می‌شود

یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۱، ساعت ۱۲:۱۶ — فارس

کارشناس مسایل حقوقی فوتبال گفت: در ورزشگاه آزادی به جای تبلیغات الکترونیک شاهد رقص نور هستیم.

هوشنگ نصیرزاده

هوشنگ نصیرزاده عنوان کرد: تبلیغات الکترونیک باید ۳۰ ثانیه مکث داشته باشد. در یورو ۲۰۱۲ تبلیغات الکترونیکی مربوط به ۱۴ اسپانسر بود و به این طریق پخش می‌شد و هر تبلیغ ۳۰ ثانیه مکث داشت. این در حالی است که در ورزشگاه آزادی به دلیل بدسلیقگی تصاویر تبلیغاتی فقط ۴ یا ۵ ثانیه متوقف می‌شوند و آنقدر تصاویر حرکت دارد که بیشتر شبیه رقص نور است تا تبلیغات الکترونیک و هیچ درکی هم به بیننده تلویزیونی نمی‌دهد.

وی ادامه داد: برخی معتقدند در فوتبال تماشاگران توپ را دنبال می‌کنند اما تغییر سریع تصاویر تبلیغات الکترونیکی باعث سرگیجه تماشاگران و بینندگان تلویزیونی می‌شود. پیشتیبانی کننده تبلیغات نیز شماره تلفنی را در مرکزی‌ترین تابلو در نظر گرفته که آدمک‌های آن مدام بالا و پایین می‌پرند. بهتر است تبلیغات الکترونیکی ۳۰ ثانیه متوقف باشند و مانند آنچه در اروپاست این تبلیغات پخش شود تا بینندگان تلویزیونی و تماشاگران درک درستی از تبلیغات داشته باشند و دچار سرگیجه هم نشوند.

خبرهای تصویری

بعدی قبلی

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391