برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

اعتراض هواداران پرسپولیس به خوزه

چهارشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۱، ساعت ۱۵:۳۵ — بی‌باک‌نیوز

از مربی باتجربه و کارکشته‌ای چون مانوئل خوزه که به تعصبات رنگی، آن هم در میان هواداران تیم پرطرفداری همچون پرسپولیس آشنا نبوده باشد.متأسفانه روال کاری بسیاری از سایت‌‌های خبری کشورمان به نوعی به ورطه «جذب کلیک» گرفتار شده‌اند.

مانوئل ژوزه

به نقل از شبکه خبر، شوک اول این که:
مانوئل خوزه، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، به دلایلی نامعلوم و عجیب در تمام بازی‌‌های هفته‌‌های نخست، با تی شرت آبی به کنار زمین می‌آمد و به هدایت شاگردانش می‌پرداخت. هواداران پرسپولیسی نیز در هفته‌‌های ابتدایی گمان می‌کردند انتخاب این رنگ از جانب خوزه اتفاقی است. اما با تکرار این مورد و مشاهده این که او در تمام بازی‌‌های هفته‌‌های نخست، عمداً از پیراهن‌‌‌های آبی رنگ استفاده می‌کند کاسه صبرشان لبریز شد و لب به اعتراض گشودند.
به گفته هواداران پرسپولیس از مربی باتجربه و کارکشته‌ای چون او بعید است که به تعصبات رنگی، آن هم در میان هواداران تیم پرطرفداری همچون پرسپولیس آشنا نبوده باشد.
گویا او از این کار هدف خاصی را دنبال می‌کرد که با زیاد شدن فشارها، از تصمیمش منصرف شد و از آن به بعد از تی شرت‌‌های قرمز رنگ برای ایستادن کنار زمین استفاده می‌کند. اما گویا این بار داوران هستند که از این رنگ تی‌شرت او ناراضی هستند.
تی‌شرت‌‌های قرمز رنگی که مانوئل در زمان برگزاری بازی‌‌های تیمش به تن می‌کند، بسیار به رنگ لباس بازیکنان قرمزپوش نزدیک است و در هر بازی، او را مجبور به پوشیدن کاور مخصوص بازیکنان ذخیره می‌کنند تا از بازیکنان درون زمین متفاوت باشد.
به نظر نمی‌رسد که لباس‌‌های پردردسر آبی رنگ سابق و قرمز‌‌های حال حاضر مانوئل، بدون تفکر و کاملاً اتفاقی بر تن او نشسته باشد. اما به هرحال او نشان داد که مانند برخی مربیان داخلی خودمان، علاقه زیادی به متفاوت بودن و دیده شدن دارد.
شوک دوم این که:
متأسفانه روال کاری بسیاری از سایت‌‌های خبری کشورمان از چارچوب‌‌های اصلی شان که همان خبر رسانی صحیح و بموقع است خارج شده و به نوعی به ورطه «جذب کلیک» گرفتار شده‌اند.
کافیست سایت‌‌های متعدد خبری را که با ادعای فراوان مشغول به فعالیت هستند، باز کنید، تا در قسمت‌‌های مختلف آنها با تیتر‌‌های جذاب و فریبنده برای مخاطب عام مواجه شوید.
تیتر‌‌هایی که بی‌شک برای جذب کلیک بیشتر انتخاب می‌شوند. شاید اگر بگوییم
۸۰ درصد خبر‌‌های درج شده در این سایت‌‌ها به این امر اختصاص یافته، شاید سخنی به گزاف نگفته باشیم.
همچنین در بسیاری از موارد دیده شده است که آنها، برای جذب مخاطب به خبرسازی دست می‌زنند یا این که در اقدامی بسیار دور از موازین حرفه‌ای رسانه‌ها، برای عکس‌‌هایی که در فضای اینترنت مشاهده می‌کنند، خبر می‌سازند و به عکس مربوطه منتسب می‌کنند و با یک تیتر جذاب، باعث بالارفتن کلیک‌‌های زده شده در سایت خود می‌شوند. به عنوان نمونه، روز گذشته یکی از همین سایت‌‌ها عکسی را که متعلق به فردی با یک بیماری خاص و چهره‌ای دگرگون شده بود در فضای اینترنت پیدا کرد و با داستان‌سازی در مورد آن، وی را جنازه‌ای (!) توصیف کرد که در میان یکی از قبایل کشور اندونزی لباسی شیک پوشیده است!

خبرهای تصویری

بعدی قبلی

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391