برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

وضعیت مبهم نویدکیا و حاج‌‎صفی برای فینال

یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ساعت ۱۲:۲۲ — مهر

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی برای بازی با پرسپولیس گفت: ظهر امروز جلسه نهایی کادر فنی و پزشکی برگزار می‌شود تا در خصوص بازی کردن این دو بازیکن تصمیم‌گیری شود.

محرم نویدکیا و تیم سپاهان

رسول خوروش در خصوص آخرین وضعیت محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی برای حضور در دیدار امروز یکشنبه فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت: وضعیت آنها هنوز مشخص نشده و مبهم است. روز شنبه کادر پزشکی به نویدکیا اجازه تمرین نداد و این بازیکن اصلا تمرین نکرد. قرار است ظهر امروز جلسه نهایی در این مورد بین کادر فنی و پزشکی باشگاه برگزار شود تا مشخص شود که آیا این دو بازیکن در فهرست ۱۸ نفره قرار می‌گیرند یا خیر.

وی درباره این که چه تعداد بلیت در اختیار این باشگاه قرار گرفته است، اظهار داشت: ما ۸ هزار بلیت را خریداری کردیم تا در اختیار هواداران‌مان قرار دهیم. برای ما سمت راست جایگاه تماشاگران در نظر گرفته شده است. اعلام شده ۵ هزار نفر در طبقه پایین و ۵ هزار نفر دیگر هم در طبقه دوم ورزشگاه می‌توانند بنشینند که البته این تعداد تا ۱۵ هزار نفر قابل افزایش است. هواداران‌مان با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰۰ دستگاه سواری از اصفهان راهی تهران شده‌اند. ضمن این که ما چشم انتظار حمایت طرفداران تیم تراکتورسازی نیز هستیم.

سرپرست تیم سپاهان درباره برنامه‌ای که این باشگاه برای تجلیل از مهدوی کیا در نظر گرفته بود اظهار داشت: ما برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از مهدوی کیا داشتیم. یک تابلو نفیس برای وی در نظر گرفتیم و هواداران‌مان هم هدایای ویژه‌ای برای این بازیکن تهیه کرده بودند که قصد داشتیم به او اهداء کنیم ولی اعلام کردند که مراسم خداحافظی او به تعویق افتاده و برگزار نمی‌شود.

خبرهای تصویری

بعدی قبلی

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391