برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

میثاقیان: رابطه من با ابومسلم مانند رابطه پروین با پرسپولیس است

جمعه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ساعت ۰۱:۳۴ — ایسنا

اکبر میثاقیان گفت: ابومسلم را دوست دارم ولی به تنهایی نمی‌توانم به این تیم کمک کنم.

اکبر  میثاقیان

سرمربی سابق تیم فوتبال ابومسلم خراسان و یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم در فصل آینده افزود: صحبت‌هایی از سوی مدیران باشگاه ابومسلم خراسان با من انجام شده ولی من به تنهایی نمی‌توانم کاری برای این تیم انجام دهم.

وی افزود: در حالی که همه عزیزان در باشگاه ابومسلم از دوستان من هستند ولی سه چهار سالی است که اتفاقات و مشکلاتی در باشگاه به وجود آمده است که باید در وهله اول راه حل آن را پیدا کرد.

وی تصریح کرد: به واقع در هر تیمی که به موفیقت دست می‌یابم، اول خدا کمکم می‌کنم و دوم تماشاگران؛ اگر در تیم ابومسلم نیز این مشکلات رفع شود دلم می‌خواهد در تیمی که همه زندگی‌ام است، کار کنم.

وی ادامه داد: رابطه من با تیم فوتبال ابومسلم به مانند رابطه علی پروین با پرسپولیس است و من و مردم نیز در یک خانواده قرار داریم.

میثاقیان بیان کرد: در حال حاضر خارج از استان هستم و طی یکی دو روز آینده به شهر مشهد می‌آیم و اگر با مجموعه ابومسلم به توافق رسیدیم و مشکلات مرتفع شد، قطعا دوست دارم که در این شهر مربیگری کنم زیرا ۹ سال است که خارج از مشهد هستم.

وی با اشاره به مشکلاتی که بیان می‌کند، اظهار کرد: به طور مثال اگر بخواهم بازیکنان را که مد نظرم هستند به ابومسلم بیاورم باید آن‌ها را از نظر مالی راضی کنم و اصلا موضوع خودم در این میان مطرح نیست و تنها به فکر کمک به تیم هستم.

وی در مورد پیشنهاداتش از لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: می‌خواستم به یک تیم لیگ برتری بروم که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و اگر در لیگ یک بخواهم مربیگری کنم باید به تیمی بروم که دارای شرایط مهیایی باشد.

خبرهای تصویری

بعدی قبلی

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391