برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

راهکار سازمان لیگ برای آشتی هواداران با ورزشگاه

دوشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۲، ساعت ۱۵:۵۵ — گل

قرعه کشی بین هواداران هم از دیگر راهکارهایی است که فدارسیون با جذب اسپانسر به آن رو آورده است.

افت تماشاگر در بازی های لیگ برتر از نظر مالی هم باشگاه‌ها را در معرض خطر مالی قرار داد هم سازمان لیگ برتر را نگران کرد. در بازی هایی که در آزادی برگزار می شود برای هر پیکار حدود ۴۱ میلیون تومان به عنوان اجاره از سوی باشگاه‌ها پرداخت می شود این هزینه تقریبا زیاد در صورتی پرداخت می شود که بعضا در بازی های لیگ، تنها هزار تماشاگر به ورزشگاه می آیند. بنابراین تنها ضرر مالی متوجه باشگاه‌ها می شود. از این رو سازمان لیگ برتر و مدیران باشگاه‌ها تصمیم گرفتند تا قیمت بلیت‌ها را به صورت چشمگیری کاهش دهند. در نخستین گام پس از اجرای این تصمیم، کمی تا قسمتی به تعداد تماشاگران اضافه شد اما هنوز تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه ازادی به گونه ای نیست که دست کم مبلغ اجاره ورزشگاه تامین شود. البته سازمان لیگ دست به ترفند های دیگری هم زده است. قرعه کشی بین هواداران هم از دیگر راهکارهایی است که فدارسیون با جذب اسپانسر به آن رو آورده و امیدوار است بخشی از این طرفداران را با این حربه به ورزشگاه بیاورد.

پیش از این استیل آذین در دوره ای که در لیگ یک تیمداری می کرد و پروین وظیفه هدایت انان را به عهده داشت در هر بازی در ورزشگاه دستگردی چند دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودروی پژو جی ال ایکس به قید قرعه به هوادارنش جایزه می داد که همین امر به صورت شگفت انگیزی تعداد هواداران انها را افزایش داده بود. به نظر می رسد حالا که کیفیت تیم های لیگ برتری ما نمی تواند باعث جذب هوادار شود، رو آوردن به چنین حربه هایی تا حدودی آب رفته را به جوی باز گرداند.

خبرهای تصویری

بعدی قبلی

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391