برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

تاج: تبلیغات محیطی فوتبال به ۱۶۰ میلیارد رسید

شنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ساعت ۱۲:۰۵ — فارس

رئیس سازمان لیگ گفت: اعلام قراردادها در سایت باشگاه‌ها و اعلام عملکرد آنها توسط حسابرسی و بازرسی باشگاه‌ها به سازمان لیگ کاهش هزینه‌ها را در بر خواهد داشت.

مهدی تاج در برنامه زاویهدر خصوص وظایف سازمان لیگ اظهار داشت: وظیفه ذاتی سازمان لیگ اجرای دقیق و به موقع مسابقات است و کیفیت لیگ به عهده همه باشگاه‌ها است حتی اگر یک باشگاه در ۲ یا ۳ مسابقه برنده باشد موجب افزایش تماشاگر خواهد شد.

ویافزود: در صورت واگذاری ورزشگاه‌ها به باشگاه ها، بلیت فروشی را به باشگاه‌ها واگذار خواهیم کرد و همین امر موجب افزایش درآمد باشگاه‌ها خواهد شد. الکترونیکی کردن بلیت فروشی و اجرای تقویم دقیق مسابقات و به موقع شروع کردن و به موقع خاتمه دادن بازی های لیگ و همکاری لازم با تیم ملی و گرفتن ۴ سهمیه در لیگ باشگاه های آسیا و ۹۰۵ امتیاز گرفتن از AFC و دوم شدن در لیگ‌ها بعد از ژاپن و برگزاری مناسب جشن اختتامیه و افتتاحیه و جشن برترین های لیگ و شرکت در کارهای اجتماعی همچون تبلیغ علیه اعتیاد و گرامیداشت فعالیت های مهم را از جمله شاخص ترین برنامه های سازمان لیگ دانست.

در ادامه برنامه برخی کارشناسان و مدیران باشگاه‌ها عملکرد سازمان لیگ مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس سوال مجری از آنها از نمره۱۰ به عملکرد سازمان لیگ تعدادی ۸،۸.۵ و ۹ و تنها قنبرزاده ۹ به بالا به سازمان لیگ نمره قبولی دادند و تقریبا نظر مردمی اعلام شده به برنامه زاویه هم به همین شکل بود که رضایت مندی نزدیک به ۹۰درصد را به خود اختصاص داده بود.

پیش از این نبی دبیرکل فدراسیون در جمعه گذشته در برنامه ورزش و مردم رضایت‌مندی از عملکرد کی روش و سازمان لیگ را از نظر مردم بالای ۷۰% دانسته بود.

تیم ملی وسازمان لیگ در فصل گذشته همکاری های خوبی با هم داشتند و در مواقعی هم اختلافات شدیدی داشته که با وساطت فدراسیون و علی کفاشیان ختم به خیر شده است.

تاج همچنین مهم ترین وظیفه سازمان لیگ در لیگ چهاردهم را افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها دانست و گفت: فروش تبلیغات محیطی لیگ چهاردهم ۱۶۰ میلیارد تومان شده است که افزایش چندین برابری داشته و با اعلام قراردادها در سایت باشگاه‌ها و اعلام عملکرد باشگاه‌ها توسط حسابرسی و بازرسی باشگاه‌ها به سازمان لیگ کاهش هزینه‌ها را در بر دارد.

خبرهای تصویری

بعدی قبلی

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391