برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

عابدینی: امضای قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال، تصمیم بزرگی بود

دوشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ساعت ۱۴:۳۴ — ایرنا

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، امضای قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال را تصمیم بزرگی برای فوتبال کشور دانست.

امیر عابدینی

امیر عابدینی روز دوشنبه در مراسم امضای قرارداد تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال افزود: : من به طور کامل در جریان عقد قرارداد تبلیغات محیطی کشور بودم و سعی شد عملکرد دقیقی در این باره انجام شود و در این راه محمدرضا ساکت مشاور سازمان لیگ، مهدی تاج رییس سازمان لیگ و رییس فدراسیون هم نظارت خوبی داشتند.

وی اظهار کرد: به دلیل گستردگی فوتبال در کشورمان، هر قدر هم برای آن تلاش شوم باز هم کم است و باید پاسخگوی این بستر عظیم و خیل زیاد علاقمندان به این رشته در کشور باشیم.

عابدینی ادامه داد: وقتی که برای فوتبال در جام جهانی، پنج برابر جمعیت کره زمین، نفر بیننده وجود دارد کسی نمی تواند مقابل این حرکت گسترده بایستد و علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال هم آغاز یک حرکت بزرگ را در فوتبال کشور شکل داد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در فوتبال ما نارسایی هایی هم وجود دارد تصریح کرد: جاذبه های فوتبال آن قدر گسترده است که کوچکترین اتفاق مانند یک سیاهی بزرگ خودنمایی می‌کند و ما باید این لکه‌ها را از دامن فوتبال پاک کنیم.

وی همچنین یادآور شد: خوشبختانه شرکت ایران نوین، شرکت خوب و سالمی است و امیدوارم که تمام بضاعتش را در این راه به کار گیرد.

قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ دسته یک فوتبال امروز (دوشنبه) بین مهدی تاج رییس سازمان لیگ و مریم شفیعی مدیرعامل شرکت ایران نوین به مدت دو سال و به مبلغ ۱۶۰ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان منعقد شد.

خبرهای تصویری

بعدی قبلی

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391