برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

اخبار فوتبال : «امیر قلعه‌نوعی»

• قلعه‌نویی: با استقلال می‌توانستم به فینال لیگ قهرمانان آسیا بروم

امیر قلعه‌نویی اعتقاد دارد در زمان حضور در تیم استقلال می‌توانسته با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. امیر قلعه‌نویی درباره شکست ذوب‌آهن در نخستین دیدار خود در گروه B لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل در هفته گذشته، اظهار داشت: ابتدا ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و سانحه سقوط هواپیما را به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. ما در بازی قبل مقابل الدحیل هم واقعاً تا دقیقه ۷۰ خیلی خوب و حتی با نظم‌تر از بازی مقابل لوکوموتیو بازی کردیم. هنوز فرهنگ حرفه‌ای در فوتبال ما حاکم نیست. آقای «تورس» یک زمانی گران‌ترین بازیکن لیگ جزیره بود، اما وقتی در فینال جام جهانی دقیقه ۸۸ به زمین می‌رود و دقیقه ۹۲ پارگی همستیرینگ پیدا می‌کند. او این نگرش را پیدا کرده که چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه باید برود و تلاش کند...

• قلعه نویی: با غلبه بر لوکوموتیو در گروه مرگ به جدول برگشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: با غلبه بر لوکوموتیو در گروه مرگ به جدول برگشتیم. امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل لوکوموتیو تاشکند در نشست خبری اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و همچنین سقوط هواپیما به مردم ایران، تشکر اول از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و حضورشان به اندازه ۱۰۰ هزار نفر می‌ارزید و از خبرنگاران هم تشکر می‌کنم.وی افزود: لوکوموتیو یکی از بهترین تیم هاست و در ازبکستان بوده ام و فوتبال این کشور را می‌شناسم.سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: بازیکنان تکنیکی هم به بازیکنان فیزیکی شان اضافه شده است. آینده ذوب آهن را خوب می‌بینیم. امروز ما توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم. اگر بازی مساوی می‌شد باید ۴ بازی دیگر انجام می‌دادیم تا به جدول برگردیم...

• اولین برد آسیایی ذوب آهن با قلعه‌نویی

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل لوکوموتیو تاشکند به پیروزی رسید. دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و لوکوموتیو تاشکند از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. لوکوموتیو در بازی اول خود ۵ بر صفر تیم الوحده امارات را شکست داده بود. با این برد ذوب آهن ۳ امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول باقی ماند...

• قلعه‌نویی: امیدوارم بازیکنانم مثل دیدار قبلی فقط تا دقیقه ۷۴ بازی نکنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد شاگردانش در دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان عملکرد بهتری نسبت به بازی برابر الدحیل داشته باشند. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و لوکوموتیو ازبکستان اظهار داشت: بابت اتفاق امروز (سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج) به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم که این اتفاقات دیگر تکرار نشود. در مورد بازی با لوکوموتیو هم باید بگویم که این بازی از لحاظ روانی برای ذوب‌آهن خیلی مهم است. امیدوارم مقابل لوکوموتیو با یک بازی خوب به جدول برگردیم.وی به انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان ذوب‌آهن در دیدار مقابل الدحیل پرداخت و یادآور شد: بازیکنان ایرانی باید یاد بگیرند که حرفه‌ای‌تر فکر کنند، حرفه‌ای‌تر زندگی کنند و حرفه‌ای‌تر بازی کنند. امیدوارم این نگرش هم در فوتبال ایران و به‌ویژه در فوتبال ذوب‌آهن عوض شود...

• زمان نشست خبری قلعه‌نویی و سرمربی لوکوموتیو مشخص شد

نشست خبری دیدار ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان ساعت ۱۲:۳۰ فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود. به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن،کنفرانس مطبوعاتی دیدار ذوب آهن و لوکوموتیو ازبکستان ساعت ۱۲:۳۰ فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود.نشست خبری سرمربیان تیم های ذوب آهن ایران و لوکوموتیو ازبکستان ظهر فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه در هتل کوثر اصفهان برگزار خواهد شد.بر این اساس "امیر قلعه نویی" و "آندری میکلی اف" سرمربیان دو تیم روبروی خبرنگاران خواهند نشست و به سؤالات ایشان پاسخ خواهند گفت.

• نامه اعاده حیثیت باشگاه ذوب‌آهن به سازمان لیگ در رابطه با محرومیت قلعه‌نویی

باشگاه ذوب‌آهن طی نامه رسمی به سازمان لیگ، در خصوص حواشی دیدار با سایپا اعاده حیثیت کرد. به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه در نامه رسمی به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، ضمن توضیح کامل مشکلات و مسائل غیرقابل توجیه داوری بازی ذوب آهن اصفهان و سایپا درهفته بیست و سوم لیگ برتر، نسبت به آنچه منجر به اخراج امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب‌آهن اصفهان شد، اعتراض کرده و خواهان تجدید نظر درمحرومیت سرمربی ذوب آهن در دیدار بعدی این تیم شد.دیدار سایپا و ذوب‌آهن در پایان با نتیجه ۴ بر دو به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.

• قلعه نویی: بازی را خوب شروع کردیم اما بد به پایان رساندیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما بد به پایان رساندیم. امیر قلعه‌نویی بعد از شکست ۳ بر یک مقابل الدحیل قطر در نشست خبری گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم و موقعیت گلزنی هم به دست آوردیم اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد و بازیکنان تعویضی آنها بهتر بودند و بازیکن تعویضی ما نتوانستند خوب بازی کنند.قلعه نویی افزود: این برد را به الدحیل تبریک می‌گویم و میزبانی خوبی هم از ما انجام دادند. به داور بازی هم تبریک می‌گویم او فوق العاده خوب بود. تیم ما از دقیقه ۶۵ دچار افت شد. گل هایی که خوردیم روی اشتباه فردی بازیکنان بود. احاطه بازیکنان حریف در دقایق پایانی بیشتر شد.سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: روی گل های حریف نظم تیمی خود را از دست دادیم. با این حال هنوز ۵ بازی دیگر و ۱۵ امتیاز دیگر باقی است و همه تلاش مان را می‌کنیم تا از گروه خود صعود کنیم.

• قلعه‌نویی: هدف ما کسب ۳ امتیاز در خانه الدحیل است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که این تیم دو هدف مقابل الدحیل دارد و می‌خواهد با سه امتیاز خارج از خانه به ایران بازگردد. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: الدحیل یک تیم بسیار خطرناک است. به خصوص در ۵۰ متر رو به جلو و ما در این چند روز برنامه‌ای که داشتیم این بوده تا ارتباط بین خط هافبک و مهاجمان الدحیل را قطع کنیم.وی افزود: حریف ما یک سری نقاط ضعف دارد که اجازه بدهید در خصوص آنها صحبت نکنم. با این حال امیدوارم که یک بازی خیلی خوب بشود و همه لذت ببرند، چون فوتبال آسیا باید ارتقا پیدا کند و کیفیت فوتبال است که باعث پیشرفت می‌شود...

• دایی: کل نیمکت قلعه‌نویی معترض بود، تا به حال چنین چیزی ندیده بودم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: کل نیمکت قلعه‌نویی معترض بودند و من تا به حال چنین چیزی در فوتبال ندیده بودم. علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری حاضر شد و درمورد این بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که امروز فوتبال زیبایی انجام دادیم و تیم بزرگ ذوب‌آهن را شکست دادیم.* از دقیقه اول برای ذوب آهن برنامه داشتیموی ادامه داد: از دقیقه اول خوب و با برنامه بازی کردیم. تلاش کردیم قبل از حریف گل بزنیم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. تلاش ما بیشتر شد و ذوب آ‌هن روی به توپ‌های بلند آورد.*به غیر استنلی چیز خاصی از ذوب آهن ندیدیمدایی گفت: فقط استنلی مرد پرکار این بازی بود و چیز دیگری ندیدم. نیمه دوم هم باهوش بازی کردیم و ناراحتم از گلی که آخر بازی خوردیم، چون خیلی بد بود.* می‌دانستیم از کجا به ذوب آهن ضربه بزنیمسرمربی سایپا گفت: با بچه‌ها کار می‌کنیم...

• تکسیرا: از اخراج قلعه‌نویی غمگین هستم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:از اخراج قلعه‌نویی غمگین هستم، دایی هم باید اخراج می‌شد، اما همیشه حق ما را می‌خورند. میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش برابر سایپا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:خسته نباشید می‌گویم به همه؛ امروز بازی خیلی سختی داشتیم. ما کاملاً اماده بودیم و می‌دانستیم در این بازی باید چه کاری کنیم. بازی را سخت شروع کردیم و کمی مشکل داشتیم چون زمین خوب نبود. بد بودن زمین کار را برای تیمی که خوب بازی می‌کند سخت می‌کند. در یک صحنه مشکوک توپ را زدند و به دست یکی از بازیکنان خورد و باید پنالتی اعلام می‌شد که نشد.مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سعی کردیم بهتر کار کنیم، اما روی هم رفته بازی سختی بود. در نیمه دوم قلعه‌نویی خواست تغییراتی انجام دهد که بازی بهتر شود، اما اتفاقاتی افتاد که اصلاً قشنگ نیست...

• برتری پُرگل سایپا مقابل ذوب‌آهن؛ قلعه نویی مقابل دایی ۴ تایی شد

دیدار تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر با برتری ۴ بر ۲سایپا به پایان رسید. دیدار تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی آغاز شد. این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سایپا به پایان رسید.داور: اشکان خورشیدیکمک داور: تورج عیوض محمدی و محمد عطاییگل‌ها: استنلی کی‌روش دقیقه ۱۰ و حدادی فر دقیقع ۲+۹۰ برای ذوب‌آهن و مهدی ترابی دقیقه ۱۶ (پنالتی)، محمد دانشگر دقیقه ۳۹، علی قلی زاده دقیقه ۷۳ و رضا جعفری دقیقه ۸۴ برای سایپاکارت زرد: جورجی ولسیانی و حمید بوحمدان از ذوب‌آهن و امید خالدی، مهرداد کفشگری و محمد دانشگر از سایپا*امیر قلعه نویی و جلال امیدیان سرمربی و مربی ذوب‌آهن از زمین بازی اخراج شدند.

• قلعه‌نویی: ۱۵ سال پیش به فردوسی‌پور گفتم راهی که می‌روی اشتباه است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، نباید مربیانی چون صمد مرفاوی، علیرضا منصوریان و علی کریمی نابود شوند. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن برابر سایپا اظهار داشت: بازی با استقلال به تاریخ پیوست و فکر کنم سخت‌ترین بازی ما فرداست. سایپا تیمی فیزیکی و درگیرشونده است که فضای کمی به حریفانش می‌دهد. این دیدار قطعاً یکی از بازی‌های سخت ما در لیگ برتر است. تیم ما هم خداراشکر روند خوبی را طی می‌کند و هم بازیکنان تعویضی و هم کسانی که در زمین ثابت بازی می‌کنند به تیم کمک می‌کنند. برخلاف نیم‌فصل نخست که نیمکت خالی داشتیم الان شرایط‌مان خوب است. نمی‌دانم شرایط زمین بازی چطور است، اما اگر فردا زمین اجازه دهد فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم...

• قلعه نویی: شاید فقط چند بازیکن ذوب‌آهن تفکر بزرگ داشته باشند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:نیمه اول بی تفاوت بازی کردیم و درگیر نشدیم اما در نیمه دوم تغییراتی دادیم که با بازیکنان هم صحبت کردیم و بردیم. امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و یکی از خبرنگاران گفت که سرمربی ذوب آهن را تشویق کنید و خبرنگاران برای قلعه نویی دست زدند. سپس سرمربی ذوب آهن گفت: کسانی که از جوانی شان برای این آب و خاک گذشتند باید دستشان را بوسید. نیمه اول بی تفاوت بازی کردیم و درگیر نشدیم اما در نیمه دوم تغییراتی دادیم که با بازیکنان هم صحبت کردیم و بردیم. باید به این بازیکنان افتخار کرد. ممکن بود بازی مساوی شود یا حتی حریف هم شانس برنده شدن داشت در مجموع ما بردیم.* آنهایی طرفدار واقعی ذوب‌آهن هستند که هفته قبل هم به ورزشگاه آمدندوی افزود: از همه عزیزانی که آمدند و ذوب‌آهن را تشویق کردند تشکر می‌کنم...

• نشست خبری شفر و قلعه‌نویی برگزار نمی‌شود

نشست خبری سرمربیان دو تیم ذوب‌آهن و استقلال برگزار نمی‌شود. دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن فردا در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌شود و مطابق برنامه همیشگی مربیان دو تیم باید روز قبل از بازی پاسخگوی خبرنگاران باشند.طبق برنامه تیم استقلال امروز با پروازی که ساعت ۱۹ انجام می‌شود راهی اصفهان خواهد شد و به همین دلیل شفر به نشست خبری نمی‌رسد. همچنین نشست خبری قلعه‌نویی نیز برگزار نخواهد شد.دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

• قلعه‌نویی: به بازیکنانم گفته‌ام تمام تمرکزشان را روی دیدار با استقلال بگذارند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به بازیکنانم گفته‌ام تمامی تمرکز خود را صرفاً روی دیدار با استقلال بگذارند. به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان, امیر قلعه‌نویی در ارتباط با بازی فردای ذوب آهن مقابل استقلال گفت: بسیار خداوند را شاکریم که روند نتیجه‌گیری ذوب‌آهن، ادامه دارد و توانستیم در بازی سخت مقابل آیزاول که در هوای بسیار سرد برگزار شد، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. با این وجود ما همه نتایج اخیر و صعود به آسیا را فراموش کرده ایم و به بازیکنانم گفته‌ام تمامی تمرکز خود را صرفاً روی دیدار با استقلال بگذارند.سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: بازی با استقلال یک مصاف بسیار سخت و جذاب است. دو تیم در شرایط خوب خود به مصاف همدیگر می‌روند و به نظر می‌رسد امتیازات این بازی نقشی بسیار مهم در معادلات بالای جدول داشته باشد...

• قلعه‌نویی: می‌توانیم در آسیا نتیجه بگیریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان گفت: بازی پلی آف همیشه حساسیت خودش را دارد اما ما می‌توانیم در آسیا نتیجه بگیریم. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌‌آهن اصفهان و آیزوال هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی پلی آف همیشه حساسیت خودش را دارد و این بازی برای ما خیلی مهم است.وی اضافه کرد: از جام حذفی درس بزرگی گرفتیم و باید از آن تجربه استفاده کنیم و در بازی فردا حاضر شویم. از حریف‌مان شناخت نسبی داریم. این تیم را از یک ماه گذشته آنالیز کرده بودیم. این تیم ۱۰ بازی انجام داده و ۳ برد داشته و بیشترین اهدافش در ضد حمله‌ است که ما در دو سه روز گذشته روی آنها کار کرده‌ایم.قلعه‌نویی اظهار داشت: از این بابت که ذوب‌آهن در شرایط ایده‌آل به سر می‌برد خوشحال هستم. ما از اول هم همین وضعیت را برای ذوب‌آهن می‌خواستیم اما مشکلاتی وجود داشت ولی الان از این شرایط بسیار خوشحالم...

• تغییر در زمان برگزاری کنفرانس خبری دیدار ذوب آهن و آیزاول

زمان برگزاری کنفرانس خبری دیدار ذوب آهن ایران و آیزاول هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد. با توجه به شرایط آب و هوایی این روزهای زمستان ایران و تغییر پرواز نمایندگان و ناظران AFC نشست خبری دیدار تیم های ذوب آهن و آیزاول در ساعت ۱۴:۳۰ فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه در هتل کوثر اصفهان برگزار خواهد شد.

• نشست خبری قلعه‌نویی و سرمربی نماینده هند فردا برگزار می‌شود

نشست خبری پیش از دیدار پلی آف لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا فردا برگزار می شود. تیم فوتبال ذوب آهن در هفتمین سال حضور خود در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا از ساعت ۱۷:۰۰ روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر میزبان حریف هندی خود خواهد بود و بر این اساس سرمربیان و بازیکنان دو تیم ذوب آهن و آیزاول به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد. امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران و پائولو کوئلیو منزس سرمربی پرتغالی آیزاول هند به همراه یکی از بازیکنان سرشناس خود، از ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۹۶ در سالن چشم انداز هتل کوثر اصفهان، پاسخ گوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود.

• قلعه‌نویی: با ذوب ‌آهن به رده‌های دوم و سوم فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: برنامه ریزی کردیم و بر اساس آن پیش می‌رویم، به دومی و سومی فکر نمی‌کنیم و تا فردا فقط وقت خوشحالی داریم. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال که با نتیجه دو بر صفر به اتمام رسید در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: خیلی خوشحالم بازهم به اهواز آمدم. از شب گذشته چند خاطره برایم تداعی شد. روحانی که رئیس جمهور شد رئیس جمهور همه مردم شد. مردم خوزستان هشت سال در دفاع مقدس هر بلایی که بود سرشان آمد و مردانه ایستادند. خواهش می‌کنم به این شرایط رسیدگی شوند. می‌گویند اخیرا بودجه‌ای تصویب شده است. چرا این کار را ۱۰-۱۵ سال قبل نکردند. مردم نجیبی در اینجا حضور دارند. آنها مطالباتی دارند که باید به آن عمل شود.وی افزود: جامعه ما جوان است که در معرض آسیب قرار دارد باید برای آنها کاری کرد...

• برانکو با ۲ پله سقوط و قلعه نویی ۲۳ پله صعود کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس جایگاه خود را از دست داد و با ۲ پله سقوط به رده ۱۳۸ رسید. جدید‌ترین رنکینگ برترین مربیان فوتبال باشگاهی جهان توسط سایت clubworldranking اعلام شد که برانکو ایوانکوویچ جایگاه خود را در رده ۱۳۶ از دست داد وی ۳۲۴۹ امتیاز گرفت و ۲ پله سقوط کرد و به رده ۱۳۸ رسید.همچنین علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال تهران ۲۳۴۱ امتیاز گرفت و از رده ۲۲۴ به رده ۲۲۵ نزول کرد.سیروس پورموسی، مربی فولاد ۱۶۰۵ امتیاز گرفت و از رده ۳۳۸ تا رده ۳۵۶ پایین آمد.مجتبی حسینی، مربی فصل قبل ذوب‌آهن ۱۱۰۳ امتیاز گرفت و از رده ۴۹۵ به رده ۵۱۱ سقوط کرد.امیر قلعه‌نویی با ۷۷۳ امتیاز صعود در جدول را تجربه کرد. وی از رده ۶۵۵ به رده ۶۳۲ رسید.علی دایی نیز به عنوان مربی سایپا ۶۷۲ امتیاز گرفت و از رده ۷۱۰ به رده ۶۸۶ رسید...

• لغو نشست خبری قلعه‌نویی و ویسی به علت گردوغبار!

نشست خبری سرمربیان تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان به دلیل هوای بد استان خوزستان لغو شد. امروز (سه‌شنبه) قرار بود نشست خبری پیش از دیدار استقلال خوزستان - ذوب‌آهن با حضور امیر قلعه‌نویی و عبدالله ویسی برگزار شود. طبق اعلام مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان، این نشست به دلیل گرد و غبار استان خوزستان برگزار نخواهد شد.استقلال خوزستان و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ فردا در اولین دیدار هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

• قلعه‌نویی:نیم‌فصل خوب شده‌ایم و از حالا ۱۰ فینال دیگر مانده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت:با تغییراتی که داشتیم، بهتر شدیم و به دلیل حضورات نفرات خوب نمی دانستم کدام بازیکن را تعویض کنم. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل صنعت نفت، اظهار داشت: خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم، اما در نیمه اول حد ذوب‌اهن بازی نکردیم. در نمیه دوم با تغییراتی که دادیم بهتر بودیم. اشتباهات آخر بازی گریبانگیر ما را می‌گیرد و نمی دانیم چه کار کنیم. آنها یک موقعیت هم نداشتند، اما یک اشتباه بچه گانه گل خوردیم.وی ادامه داد: باهوش بازی کردیم اما در پایان مسابقه نزدیک بود که همانند دیدار آبادان جریمه شویم. دفاع ما خوب کار کرد و اجازه نداد توپی روی دروازه‌مان بیاید. کمالوند هم همیشه تیم‌هایش خوب بازی می‌کرد و امروز هم نمایش خوبی داشتند...

• قلعه‌نویی: حق را به کی‌روش می‌دهم اما برنامه ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی سم است!

قلعه‌نویی: حق را به کی‌روش می‌دهم اما برنامه ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی سم است!. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن - صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: اجازه بدهید یک بار دیگر به خاطر سانحه ای که برای کشتی سانچی رخ داد، تسلیت بگویم. اینها شهیدان راه وطن هستند. ملت ایران امیدوارم یک بار دیگر نشان بدهند که ملت برتر هستند. در مورد بازی فردا هم باید بگویم بازی سختی است، نه این بازی بلکه همه بازی دشوار است.وی افزود: در نیم‌فصل دوم دروازه‌ها کوچک می‌شوند، اما خوشحالیم که روز‌به‌روز بهتر می‌شویم. ما دو بازیکن مصدوم داریم که احتمالاً به بازی فردا نمی‌رسند. با یارگیری‌هایی که کردیم و با نشاط و نیتی که در تیم به وجود آمده است، مهره‌های جایگزین تلاش می‌کنند، جایگزین مناسبی برای مصدوم‌ها باشد. صنعت نفت هم تیم بسیار خوبی است که جزو تیم‌های بالای جدول به حساب می‌آید...

• قلعه‌نویی: کرانچار قلعه‌نویی نیست که هر چه بخواهند به او بگویند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فکر می‌کنم بخاطر جوی که در ورزشگاه بود این بازی را باید فوتبال عشق و معرفت بنامیم. امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر سپاهان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:واقعیت این است که بازی قشنگی بود. فکر می‌کنم بخاطر جوی که در ورزشگاه بود این بازی را باید فوتبال عشق و معرفت بنامیم. اول بازی توسط تماشاگران حریف تشویق شدم و این موضوعی است که ما در فوتبال خود کم داریم. درهای زیادی دیدم،اما امروز روز افتخار فوتبال ایران بود. و امیدوارم این فضا همیشه حاکم باشد.وی ادامه داد: دربی قشنگی بود و تا کنون چنینی دربی ندیده بودم درگیرانه بود و تیم‌ها به هم احترام گذاشتند. هم ما شانس پیروزی داشتیم و هم آنها؛ شانس داشتیم و البته نظم دفاعی ما هم دلیل شد که برنده شویم. خوشحالم که ۶ امتیاز در اصفهان ماند...

• قلعه‌نویی: بازی با سپاهان عشق‌بازی است!

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: بازی فردا با سپاهان یک عشق بازی است. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن - تراکتورسازی، اظهار داشت: روزهای‌ خوبی در سپاهان داشتم و هر دو تیم و اصفهان برای من عزیز است. لیاقت مردم اصفهان بیش از این حرف‌هاست و احساس مسئولیت نسبت به ذوب آهن دارم. این بازی یک عشق بازی است که همه جای دنیا است. در بازی رفت به سپاهان باختیم و پس از آن هم فراز و نشیب‌هایی به وجود آمد، اما از آن بازی همه لذت بردند و فوتبال اینها را می‌خواهد. فوتبال اینها را کم دارد و باید به این سمت برویم، چون لیاقت داریم. لیاقت مردم ما بیش از این است.وی افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی شود. قطعاً حضور مربی‌های بزرگی همچون زلاتکو کرانچار به فوتبال ما کمک می‌کند. این بازی برای برای هر دو تیم سخت است. خوشحالم نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داریم که این موضوع دلایل مختلفی دارد...

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391