برای عضویت در سایت نیاز به ثبت نام ندارید! کافیست در یکی از سرویسهای گوگل، فیسبوک یا یاهو عضو باشید و از گزینه ورود استفاده کنید. این روش در بسیاری از سایتهای بزرگ استفاده می‌گردد و شما را از بیادسپاری یک نام کاربری و رمز عبور دیگر بی‌نیاز می‌کند. این کار از طریق پروتکول امن OAUTH2 صورت می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر، صفحه مربوطه در ویکی‌پدیا را بخوانید.

نیجریه در شبکه های اجتماعی هم حریف ایران نشد

چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ساعت ۱۹:۵۴ — ایرنا

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را با تساوی بدون گل برابر نیجریه قهرمان آفریقا به پایان رساند که پس از این دیدار نماینده آفریقا در شبکه های اجتماعی هم حریف ایران نشد.

هواداران فوتبال در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی از ساعاتی پیش از آغاز دیدار تیم های ایران و نیجریه در مورد این بازی به تولید محتوا پرداختند و از دلواپسی های خود در باره این بازی صحبت کردند.

شرکت گوگل که به خاطر داشتن موتور جستجوی خود معروف است، از آغاز جام جهانی برزیل با ارایه سرویسی جدید به مقایسه بین تیم های حاضر در جام جهانی با توجه به داده های تولید شده از سوی کاربران پرداخت.

در بخشی از این سرویس به تمرکز کاربران جهان در باره این بازی پرداخته شده است، از این رو مشخص شد که ۶۶ درصد از توجه کاربران گوگل در دنیا به تیم ملی فوتبال ایران است.

حال باتوجه به این مورد باید به بررسی توجه کاربران ایرانی در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی در ایران نسبت به این بازی پرداخت.

کاربران ایرانی از چندین ساعت پیش از آغاز بازی به بیان نظرات خود پرداختند و امیدوار بودند با شکست مواجه نشوند.

طبیعی است که در این بازی بیشتر در باره تیم ملی فوتبال ایران صحبت شده باشد؛ کاربران رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی در ایران فقط ۱۲درصد به تیم ملی نیجریه توجه داشتند و فقط خواهان ارایه یک بازی دلچسب از بازیکنان تیم ملی بودند.

با نگاهی آماری به خوبی در می یابیم علاوه بر دیگر سایت‌ها همچون ˈفیفاˈ نیز کاربران ایرانی فعالیت مستمری از خود نشان داده و موجبات این مساله را فراهم آوردند تا ایران در شبکه های اجتماعی نیز برای نیجریه حریف سرسختی لقب بگیرد.

خبرهای تصویری

بعدی قبلی

تمام حقوق برای سایت فوتبال . آی آر محفوظ است . هر گونه نقل مطلب و خبر از سایت با ذکر منبع مجاز است | 1391